2020年7月8日水曜日

sketchnscrap.july challenge

sketchnscrap.july challengeに参加します☆

初めてチャレンジするサイトさんです☆


お題のスケッチはこちら↓


左側のレイヤーが印象的なスケッチでとても作りやすそうーと
あっとゆうまに完成しました☆

昔に買ったペーパーが在庫多数あるので在庫ペーパー消化も兼ねて
メーカーmixで作りました☆


prima.BASIC GLAY、webstars pagesとあとは半端なエンベリから
在庫消化しました♪

立体フラワーを一切使わずペタンコレイアウトを目指しましたが、
ウッドエンベリやダイカットをポップアップしちゃいました(∩˃o˂∩)♡

本日もご覧頂きありがとうございます☆

2020年下半期はチャレンジを頑張りたいと思います♡


6 件のコメント:

  1. Absolutely adorable layout! Great take on the sketch! Thanks for playing along @ Sketch N Scrap!!

    返信削除
  2. This is so precious! Great photo and amazing job with the sketch!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    返信削除
    返信
    1. Hello!Lisa.Thank you very much for your comment!

      削除
  3. Oh my goodness - this layout is absolutely adorable! I love the colors and all of your fun embellishments! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    返信削除
  4. Super cute layout :) Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! Tina-DT

    返信削除