2020年7月12日日曜日

JULY 1ST, 2020 SKETCH #427 -


sketches in Tryme challenge#427に参加します☆
sketchesinthymeのサイトはこちら☆
星が印象的なスケッチで可愛かったのですがなかなか思いつかず
結局パキッとした色合いで作ることができず淡い仕上がりになりました☆
大好きなcute&coのベビーカラーでレイアウトを作りました☆



スケッチはこちら↓


クローズアップです☆↓







ご覧いただきありがとうございました☆
七五三の写真もだいぶ減ってきました笑笑
引き続き写真整理も兼ねてレイアウト作りを楽しみたいと思います☆



6 件のコメント:

  1. So soft and pretty! Gorgeous layout! Thanks for sharing it with us at Sketches In Thyme!

    返信削除
    返信
    1. hello!Lisa.
      Thank you very much for your comment!

      削除
  2. This is absoloulutely stunning!!! Thanks for joining us at Sketches in Thyme.

    返信削除
  3. Hello.Chris.
    Thank you very much for your comment!

    返信削除
  4. Absolutely beautiful layout! Just beautiful!! Great take on the sketch too! Thanks for playing along with us @ Sketches in Thyme!

    返信削除
  5. Stunning! Thanks for playing along with us @ SIT!

    返信削除